Current Favorite – Flared Jeans

Ik ben werkelijk altijd op zoek naar de perfecte zwarte skinny jeans en als je me een beetje kent dan weet je ook dat ik vrij weinig andere soorten broeken draag. Maar sinds kort heb ik er een nieuwe favoriet bij, de flared jeans. Ik zie ze steeds meer in de winkels hangen en ook ik heb er een aangeschaft maar natuurlijk wel in mijn favoriete zwart. Nu ik deze flared jeans steeds vaker draag ben ik op zoek gegaan naar een aantal leuke outfits om wat inspiratie op te doen voor het combineren van deze jeans. Vandaag deel ik mijn vondsten met jullie.
IMG_7963 IMG_7961 IMG_7964
Allereerst een aantal All black outfits, hoe kan het ook anders. Mijn favorieten zie je hier boven. Allemaal gecombineerd met een lekkere wijdvallende trui of sweater, zo zou ik het ook kunnen dragen. De eerste outfit vind ik geweldig vanwege de grijze flared jeans van ribstof. Een beetje winters misschien wel, maar zeker heel erg favoriet van mij.
IMG_7962  IMG_7965  IMG_7968
Flared jeans gecombineerd met een wijdvallende blouse, lekker luchtig en echt iets wat ik in het voorjaar vaak zal gaan dragen. Ik vind het zelf ook erg leuk om bijvoorbeeld bij zo’n outfit witte sneakers te dragen, dat geeft het dan meteen een wat sportievere look. Ook deze outfits zijn allemaal weer gecombineerd met een donkere jeans, maar trust me dit was me van te voren nog niet opgevallen ;). Verder heb ik weinig te zeggen over deze drie outfits, ze zijn vrij basic en daarom heerlijk om elke dag te dragen.
IMG_7969  IMG_7960
De laatste twee outfits die ik erg leuk vind zijn perfect voor als het wat warmer is. Bij beide outfits wordt de jeans gecombineerd met een basic t-shirt voor een casual look, altijd goed. Wanneer het wat kouder is trek je er net als in de tweede outfit gewoon een lekker lang vest bij aan, heel simpel maar ik hou er wel van.

Dit waren de outfits waar ik weer wat inspiratie uit heb kunnen halen voor outfits met de flared jeans. Hoewel ik All Black altijd goed vind heb ik nu ook genoeg ideeën gekregen om richting het voorjaar wat andere combinaties te gaan maken. Misschien dat mijn zoektocht naar de perfecte zwarte skinny jeans nu wel over gaat in een nieuwe zoektocht, die van de perfecte flared jeans.. 😉

Wat vind jij van de flared jeans trend?

Liefs,
Laura

Bron foto’s: Pinterest

Geef een reactie

