Bobbi Brown Shimmer Brick Pink Quartz

Oh oh oh.. Mijn liefde en de daarbij komende verslaving voor make-up begint steeds serieuzere vormen aan te nemen, gister heb ik het duurste make-up product tot nu toe uit mijn stash aangeschaft maar mijn god wat is hij mooi. Ik kocht de Bobbi Brown Shimmer Brick in Pink Quartz. Omdat ik het zo’n plaatje vind deel ik vandaag een aantal foto’s en natuurlijk de swatches met jullie.
IMG_7071 IMG_7075
Wat ik ten eerste al heel erg mooi vind is de strakke vormgeving van de verpakking. Een  zwart glanzend doosje met alleen de merknaam in strakke letters op het deksel. Geen gekke kleuren en versiersels, ik houd er van.
IMG_7056 IMG_7072
Na het swatchen van de verschillende Shimmer Bricks viel mijn oog meteen op de prachtige kleur Pink Quartz. Het is niet echt roze, meer koper/brons of beige met een vleugje roze. Lastig te omschrijven maar omdat ik de laatste tijd zo veel houd van koperkleurige tinten in bijvoorbeeld oogschaduw viel deze kleur van Pink Quartz me ook meteen op.
IMG_7070 IMG_7069
Op de eerste foto heb ik alle 5 de kleuren uit de Shimmer Brick apart geswatcht om de verschillende tinten goed te kunnen laten zien. Op de tweede foto heb ik alle kleuren samen geswatcht en dit is natuurlijk ook hoe je het product aanbrengt op de wangen. Ik vind de kleur echt prachtig. Het is eigenlijk een soort twee in een product, je brengt met de Shimmer Brick meteen je blush en highlighter aan, fijn!

Ik ben helemaal blij met deze aankoop, ik vind hem prachtig in combinatie met een rosé gouden/koperen ooglook en nude/bruine lippen.

De Bobbi Brown Shimmer Brick in Pink Quartz koop je bijvoorbeeld hier en hier en kost €48,00.

Liefs,
Laura

2 gedachtes over “Bobbi Brown Shimmer Brick Pink Quartz

Geef een reactie

