MAC x Ellie Goulding

Ik was erg enthousiast over de MAC x Ellie Goulding collectie na het zien van een aantal reviews. Niet zo gek dus dat ik zaterdagochtend 16 januari op weg naar mijn werk even een tussenstop maakte bij de Douglas. Vandaag laat ik je zien wat ik heb gescoord.
IMG_6653  IMG_6655 Allereerst kocht ik een van de twee lipsticks uit de collectie, een cremesheen lipstick in de kleur Only You. Deze lipstick heeft een mooie warm-roze kleur die zacht aanbrengt op de lippen. Eigenlijk heb ik bijna alleen maar MAC lipsticks met een matte finish maar ik moet zeggen dat de dekking van deze kleur roze mij niet tegen valt. Ik had namelijk verwacht dat de kleur vrijwel doorzichtig uit zou pakken op mijn lippen maar dit is dus niet het geval.

Ook de verpakking vind ik erg mooi. De glimmende zwarte huls in combinatie met het rosé gouden logo onderop de lipstick.

Ellie Goulding Cremesheen lipstick Only You €21,50IMG_6659  IMG_6662IMG_6668
Naast de lipstick kocht ik ook nog de MAC 217 Blending Brush. Ik was al een tijdje op zoek naar een goede blending kwast met niet al te stijve haren en ik had veel goeds over de MAC 217 gelezen. Toen ik zag dat deze mooie kwast limited werd uitgevoerd in een subtiele rosé gouden kleur moest ik hem natuurlijk wel aanschaffen. Ik ben erg enthousiast over deze kwast, hij is heerlijk zach en fijn voor het blenden en vervagen van oogschaduw in de arcadeboog en daar boven. Ik zou de 217 zeker aanraden!

Ellie Goulding 217 Brush €22,00

Dit is wat ik heb aangeschaft uit de Ellie Goulding collectie voor MAC, wat mij betreft een geslaagde samenwerking. Ik vind de verpakkingen erg fotogeniek maar ook de inhoud is zeker niet minder mooi.

Heb jij ook iets gekocht uit de MAC x Ellie Goulding collectie?

Liefs,
Laura

 

 

2 gedachtes over “MAC x Ellie Goulding

Geef een reactie

