Catrice Treasure Trove

Vaak loop ik onderweg naar mijn werk even door het Kruidvat, gewoon om even te kijken of er misschien weer een of andere leuke aanbieding is. Deze keer viel mijn oog direct op de nieuwe Limited Editie collectie van Catrice, Treasure Trove. Ik nam de highlighter en het oogschaduw palette mee naar huis en vandaag review ik ze voor jullie. Kijk je mee?

highlighteropen
Highlighter – C01 Golden Grace

De highlighter trok eigenlijk meteen mijn aandacht, een mooie koperachtige/gouden kleur kan ik de laatste tijd wel waarderen. Ook het sterretjes patroon vond ik er heel leuk uit zien. Ik swatchte de highlighter even en er kwam verassend veel pigment vanaf, een beetje poederig wel maar dat vind ik nooit heel erg.

swatchlighter HighLighter1 achtekantlighter

Hieronder heb ik de highlighter aangebracht op het wenkbrauw bot, de neus en natuurlijk op de jukbeenderen. Zoals je ziet geeft de highlighter een mooie warme glans aan het gezicht.

De highlighter kost 4,59
IMG_6410

caseeyeshadow inside
Oogschaduw palette – C01 Blaze Of Glory

Naast de highlighter kocht ik ook nog een oogschaduw palette dat mij in eerste instantie allen opviel door de mooie verpakking. De verpakking is van mat wit plastic en is bedrukt met goudkleurige sterren, prachtig vind ik het.
EyeShadow1 backeyeshadow.png
De inhoud van het doosje is niet minder mooi, het palette bevat nude/bruine kleuren met een mooie shimmer. Niet alle lichte kleuren zijn even goed zichtbaar op de foto maar dat komt door mijn lichte huid. Juist deze lichte kleuren zijn denk ik wel heel mooi als highlighter op het wenkbrauw bot. Ik vind de pigmentatie van de oogschaduws verassend goed voor toch een budget palette.

Het oogschaduw palette kost 7,99.
hand1 hand2

Ik ben erg te spreken over deze nieuwe Catrice producten uit de Treasure Trove collectie. De verpakkingen vind ik echt heel mooi en ook de inhoud valt me zeker niet tegen.

Hebben jullie deze collectie al in de winkel gespot? En hebben jullie er al wat van gekocht?

De Treasure Trove collectie van Catrice is nu te koop bij Trekpleister en Kuidvat. 

Liefs, Laura

 

Een gedachte over “Catrice Treasure Trove

Geef een reactie

