Boozy Cosmetics Rose Golden Jewelry Brushes

Het heeft even geduurd maar ik ben weer terug. Gister werd er namelijk een heel leuk pakketje bezorgd waarvan ik niet kon wachten de inhoud met jullie te delen. Ik bestelde namelijk de nieuwe Rose Golden Jewelry Brushes van Boozyshop. Niet de hele set want daar voor was ik helaas te laat, wel kwam ik er achter dat je de kwasten ook los kon bestellen waardoor ik toch nog 7 van de 10 heb weten te scoren.

Ik snap heel goed dat deze kwasten “Jewelry” in hun naam hebben want ik vind het rosé gouden aluminum in combinatie met het witte hout van de kwasten echt fantastisch! De kwasten zijn compleet vegan en de haren van alle kwasten zijn synthetisch.

All1 All3

Vandaag laat ik jullie de kwasten zien en vertel ik wat van ze vind, ik laat de kwasten in volgorde van opmaken aan jullie zien en niet op nummer volgorde. Dit leek mij handiger aangezien je zo direct mee kan kijken of de kwast voor jou handig is in je make-up routine. Kijk mee!

RoundBuffer1420
ROUND BUFFER – 1420

De Round Buffer is een zachte en stevige kwast voor het aanbrengen van foundation. Persoonlijk vind ik de kwast het fijnst werken wanneer je de foundation vegend aan brengt. Ik heb mijn foundation mooi streeploos aan kunnen brengen met de Round Buffer. Ja, hier ben ik wel over te spreken.

De Round Buffer kost €6,49

ConcealBuffer1430
CONCEAL BUFFER – 1430

De Conceal Buffer doet me denken aan een mini versie van de Round Buffer, ook heeft deze kwast stevige haren en is hij zacht in gebruik. Eigenlijk bracht ik nooit concealer met een kwast aan maar ik moet zeggen dat ik het verassend fijn vind werken. Vooral voor concealer onder de ogen werkt deze kwast heel fijn, doordat hij vrij klein is kom je makkelijk bij de hoekjes van je ogen.

De Conceal Buffer kost €4,99

BigPowder1160
BIG POWDER – 1160

Wat me meteen opviel bij de Big Powder brush is dat de steel een stuk korter is vergeleken met de rest van de kwasten. Ondanks dat de haren lekker zacht en lang zijn had de kwast voor mij wel iets voller gemogen, de kwast is nu heel luchtig. Deze kwast werkt prima.

De Big Powder Brush kost €6,49

FaceShaper1060
FACE SHAPER – 1060

In eerste instantie wist ik niet zo goed wat ik van de Face Shaper moest vinden. Deze kwast is precies de kleinere variant van de Round Buffer. Bij het shapen trek je al snel een hele donkere en moeilijk uit te blenden lijn doordat de haren in deze kwast ook stevig op elkaar staan net als bij de Round Buffer. Ik kan me voorstellen dat de Face Shaper fijner werkt bij het shapen met een crème product. Later gebruikte ik deze kwast voor het aanbrengen van highlighter en ik merkte dat dat ook wel heel fijn werkte.

De Face Shaper kost €4,99

WingLiner3300
WING LINER – 3300

Het Wing Liner kwastje is natuurlijk bedoeld om een mooie “winged”eyeliner te trekken met gel eyeliner. Zelf gebruikt ik altijd een stift-eyeliner waardoor ik dit kwastje daar dus niet voor nodig had. Waar ik wel altijd zo’n klein kwastje voor gebruik is het strak lijnen van mijn wenkbrauwen met concealer. Ook hiervoor is dit een prima kwastje, lekker stevig en niet te lange haren.

De Wing Liner kost €3,49

SmallCrease2210
SMALL CREASE – 2210

SoftBlender2120
SOFT BLENDER – 2120

De Small Crease is een puntig gevormd en lekker stevig kwastje waardoor je diepte in je arcadeboog kan creëren. De Soft Blender is lekker zacht en fluffy waardoor je mooi je oogschaduw kan blenden. Beide fijne kwasten om je oogschaduw mee aan te brengen. Wat ik nog een handige toevoeging had gevonden op het gebied van oogschaduw is een een wat breder en minder fluffy kwastje voor oogschaduw op bijvoorbeeld het bewegend ooglid.

De Small Crease kost €3,99
De Soft Blender kost €4,49

All5 All4

Zoals ik net vertelde heb ik nu 7 van de 10 kwasten die te verkrijgen zijn aan jullie laten zien. De kwasten die in deze review ontbraken zijn de Brow Liner – 3700, Flat Contour – 1000 en de Angled Contour – 1240. Wanneer deze kwasten weer op voorraad zijn ben ik zeker van plan deze ook aan te schaffen want al met al ben ik erg tevreden over deze mooie kwasten set, de prijs/kwaliteit verhouding vind ik erg goed.

Wat vinden jullie van deze nieuwe kwasten set van Boozyshop?

Liefs, Laura

 

2 gedachtes over “Boozy Cosmetics Rose Golden Jewelry Brushes

  1. Leuke review! Heb de complete set en vind de kwasten ook erg fijn! De face shaper gebruik ik ook voor mijn highlighter, vind het ook een beetje een net niet kwast anders. Maar voor highlighter perfect!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

