Mijn favoriete herfst lipsticks

De zomer is nu toch wel echt aan zijn einde, en hoe jammer ik dat ook vind betekent het wel dat de winkels weer vol komen te hangen met warme herfstkleuren en fijne breisels. Wat ik misschien wel net zo belangrijk als een leuke outfit vind is een mooie lipstick, dus daarom deel ik vandaag mijn drie meest favoriete herfst-lipsticks met jullie.
Pic1
Het meest draag ik een mooie nude kleur in de herfst en dan het liefst zo’n donkere die zelfs wel een beetje bruin er uit kan zien. Als ik voor iets opvallenders wil gaan dan draag ik graag een donkerrode/bordeaux kleurige lipstick. Hieronder zie je mijn drie meest favoriete herfst lipsticks.


MAC lipstick – Faux

Pic4 IMG_5161
MAC Faux, ook wel de bekende Kylie Jenner lipstick, is een mooie lichte nude kleur. Gewoon een goede my-lips-but-better lipstick. Eigenlijk houd ik gewoon altijd van Faux omdat hij overal perfect bij past. Hij brengt makkelijk aan, is niet te droog en blijft lekker lang zitten.

Mac Faux kost 19,00 Euro. Je vindt hem hier online.


KIKO Intensely Lavish lipstick – 02

Pic5 IMG_5169
Deze lipstick vind ik echt perfect voor het najaar. Een mooie warme donkere nude kleur met een bruine ondertoon die zich makkelijk laat combineren met de herfstige kleuren die momenteel in de winkels hangen. Naast het feit dat ik deze kleur lipstick heel mooi vind brengt hij ook nog eens makkelijk en romig aan en blijft hij lang zitten. Deze lipstick van KIKO komt uit de Rebel Romantic collectie en kost 6,90 Euro, je vindt hem hier online.


MAC lipstick – Diva
Pic3 IMG_5176
De laatste lipstick die ik aan jullie laat zien is gewoon herfst. Donkerrood en toch goed draagbaar, ik hou echt van deze kleur. Het enige minpuntje aan deze lipstick vind ik dat hij redelijk droog is, eventuele velletjes op je lippen worden hierdoor sneller zichtbaar. Wel heb ik gemerkt dat hij makkelijker aan te brengen is met een lipprimer en van te voren je lippen even scrubben helpt ook goed.

Mac Diva kost 19,00 Euro. Je vindt hem hier online.


Hieronder heb ik nog even de swatches van de drie lipsticks op een rijtje gezet.
Pic8 Pic6

Wat is jullie favoriete lipstick voor de herfst?

Liefs, Laura

Een gedachte over “Mijn favoriete herfst lipsticks

Geef een reactie

