Lovin’ it white

Witte sneakers, een van de trends van dit moment die steeds meer voor mij weggelegd lijk te zijn. Lang was ik eigenlijk alleen van de zwarte schoenen maar nu het langzaamaan eindelijk mooi weer begint te worden merk ik dat ik steeds vaker mijn witte gympies uit de kast pak.

Vandaag deed ik even een rondje door de stad en zag ik dat in veel winkels de sale al weer begonnen was. Natuurlijk kon ik het niet laten hier en daar even een kijkje te nemen..

IMG_3451 IMG_3444

Nog meer wit schoeisel! Laatst spotte ik deze all white Vans al in de stad en toen ik ze even aanpaste herinnerde ik me weer hoe fijn ik de Vans toch altijd vond zitten. Vandaag bij MenAtWork zag ik deze leukerds weer liggen maar dan voor een heel aangenaam prijsje, nu gingen ze zeker met mij mee! De witte Vans vind je hier.

Door naar de H&M waar ook de sale net begonnen was en daar viel mijn oog op dit leuke witte spijkerjasje met koper-kleurige knopen. Ik heb het jasje een maatje groter gekocht zodat hij lekker oversized valt. Het jasje is nu in de sale van 34,99 voor 15 Euro. Helaas is het jasje nog niet in de sale op de site maar hier vind je een linkje.

Super leuk vind ik deze twee witte items die ik vandaag scoorde.
IMG_3453
Tot slot wil ik nog even mijn witte sneakers met jullie delen en laten zien hoe ik mijn favoriete witte sneakers combineer met verschillende broeken.

IMG_3410 IMG_3411
1 – Adidas Superstar All White
2 – Puma Basket All White Leather
3 – All Star Converse All White
4 – Vans Authentic All White

Broek 2 IMG_3417 IMG_3425 IMG_3430
En tot slot, twee paar van mijn favoriete witte sneakers die ik vier keer gecombineerd heb met een andere broek.  

Op foto 1 combineer ik mijn witte Adidas Superstars met nepleren joggers van H&M en op foto 2 draag ik een zwarte culotte van Sissy-Boy bij mijn witte Adidas Superstars.

Op foto 3 draag ik mijn nieuwe witte Vans met een wijde broek van gewassen denim, ook van H&M. En op foto 4 draag ik nog een keer mijn nieuwe witte Vans maar deze keer gecombineerd met een zwarte broek met witte lijnen in ruitpatroon van Primark.

Zoals jullie kunnen zien ben ik helemaal in to de witte sneaker 😉
Wat vinden jullie van deze trend en hoe combineren jullie de witte sneaker het liefst?

Love, Laura

Geef een reactie

