MAC Wash & Dry Lipstick Morange

Afgelopen vrijdag liep ik een rondje door het Douglas filiaal in Groningen en vanzelfsprekend liep ik ook even langs de MAC counter. Tot mijn grote verbazing zag ik daar tussen alle uitverkochte producten uit de Wash & Dry collectie ineens de lipstick in de kleur Morange staan. Snel vroeg ik aan de verkoopster of deze lipstick er echt nog was waarop zij antwoordde dat er nog 1 exemplaar was. Natuurlijk ging deze mooierd met mij mee naar huis!

IMG_2911 IMG_2909

Morange dus, een super felle en intense oranje kleur. I love it! Morange is een Amplified Creme lipstick die zich makkelijk laat aanbrengen en perfect dekt, hij blijft zo ongeveer 4 uur zitten.

Niet alleen de felle kleur van de lipstick vind ik te gek, ook de verpakkingen van de Wash & Dry collectie vind ik heel erg leuk door het driekleurige ombre effect. Lekker vrolijk en zomers!

IMG_3011  IMG_3010

Ik word heel erg blij van deze aankoop van afgelopen week. Wat vinden jullie van deze opvallende oranje kleur?

Liefs, Laura

2 gedachtes over “MAC Wash & Dry Lipstick Morange

Geef een reactie

