Mijn eerste blogje!

Hi!

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Ik ben Laura, een 19-jarige mode- en beauty- liefhebbende meid die net als velen van jullie houdt van shoppen. Daarnaast vind ik het ook ontzettend leuk omย zelf kleding te maken. Wat kunnen jullie op mijn blog verwachten? Naast outfits, wishlists en aankoopjes laat ik jullie ook mijn creaties van “BIJLAURA” zien. Enjoy!

Geef een reactie

